Alla inlägg den 6 januari 2010

Av Marie - 6 januari 2010 01:00

Igår blev det inte att skriva någonting, kom hem sent från jobbet då det blev en vända upp till Nobelhallen (tjänade ju på det; 500 spänn samt ett fondueset). Gick till hallen här i Kristinehamn och lämnade priset till Torni (även han fick ett fondueset, vilket hans skrattade åt) och sen blev det lite prat med folk där.


Sen blev det hem en kort sväng och sen iväg en snabbis till Maxi. Tänkte inviga fonduesetet i samband med bronsmatchen i JVM, som Sverige inte helt oväntat vann väldigt stort genom 11-4. Köpte dock ingen sådan där tändvätska som man tydligen behöver så det sket sig. Är gott med choklad och jordgubbar i vilket fall. ^^


Pratade med Marika, som har hallen i Karlskoga, var riktigt trevligt. Pratade om bowlingen rent generellt och en eventuell damsatsning osv. Jag är pepp om det skulle bli något. Hon skulle hålla mig uppdaterad i alla fall. :) Hade även en trevlig pratstund med David, som jag vann mixen med. Kollade lite på när han spelade tillsammans med juniorerna. Inte illa att få ihop över 1000 poäng på 4 serier. Det mesta jag har mäktat med är 906 haha. Men jag är på god väg!


Nu däremot måste jag sova. Vill egentligen otroligt gärna vara uppe och kolla på guldmatchen mellan USA och Kanada, men jag orkar verkligen inte. Jag kommer inte orka med morgondagen om jag inte får sova mer än 3 timmar. Får kolla upp resultatet imorgon innan det är dags att åka till Filipstad för tävling. Lars tror att jag kommer vinna men jag föredrar att åka dit utan att känna att jag måste. Gör som i Lusfighten och tar det bara jävligt lugnt och finner glädjen i spelet. :)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Skriv av er!


Ovido - Quiz & Flashcards