Direktlänk till inlägg 8 februari 2010

måla upp scener

Av Marie - 8 februari 2010 19:57

Things don't always turn out that way


Har spelat korpen ikväll, än en gång blev det vinst. :)


Jag är fundersam, som jag oftast är numera, men på lite annat den här gången. Jag har en förmåga att bygga upp förväntningar och måla upp scener som eventuellt kan hända, och sedan blir jag lika besviken varje gång jag upptäcker att så är det inte alls. Senast i raden är mina små planer för helgen, det blir mix med Torni i Filipstad på torsdag nästa vecka. Men i helgen har jag verkligen inga planer i dagsläget. Kanske borde åka till Karlskoga eller Karlstad på lördag och bara ta det lugnt och kanske umgås med någon. Hade vart trevligt i alla fall. Vad som helst förutom sitta hemma och ruttna i den här lägenheten.


Jag vill bort ett par dagar, samla ny kraft och energi för att möta den gråa vardagen. Nu får jag försöka hitta den på något annat sätt. Tömma huvudet på allt som finns där och ersätta det med något nytt. Hade ju inte suttit helt fel om man säger som så.


Skickade ett grattis-sms till Johannes igår, fick svar idag. Hade inte väntat mig det så den saken var väl positiv. Vid sådana här stunder blir jag ledsen över att han inte bodde på närmre håll och att vi inte lyckades förbli vänner. Som jag har sagt till vissa, så trygg som jag kände mig med honom har jag inte känt mig bland många andra.


Nu ska jag återgå till att kolla på Vampire Diaries. Blir väl att kolla på ett par avsnitt och sen bege sig till sängen.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marie - 21 februari 2010 17:55

Söndag 21/2 Packa ner vardagsrummet och eventuellt större delen av badrummet   Måndag 22/2 Jobb, korpen och packa ner större delen av hallen.   Tisdag 23/2 Jobb, packa resten av hallen samt ev tvätta.   Onsdag 24/2 Jobb, börja pac...

Av Marie - 21 februari 2010 00:27

Har så mycket att skriva så jag vet inte ens i vilken ände jag ska börja. Så jag börjar med något helt annat; sova.   Godnatt, får se vad jag skriver imorgon. ...

Av Marie - 20 februari 2010 07:49

Sitter just nu i bussen på väg till Lindesberg och hällefors. Är trött och det är inte världens trevligaste väder, men det ar trevligt folk sa det kommer nog att bli jävligt kul ändå. Nu däremot känner jag bara för att sova... ...

Av Marie - 17 februari 2010 22:45

Sitter här och kollar igenom lite bilder. Både egna bilder och andras bilder. Hittade en som jag i och för sig inte kommer visa här men som jag tänkte berätta lite om.   Bilden föreställer en söt person som jag inte träffar alltför ofta. Men när ...

Av Marie - 16 februari 2010 00:15


jag vill skriva, jag vill skrika, jag vill sjunga, jag vill sova jag vill vinna, jag vill veta, jag vill vara jag vill bara vara jag vill hitta, jag vill hoppas jag vill tro, på något stort något som ingen förutom vi känner till vår ...

Ovido - Quiz & Flashcards