Alla inlägg den 14 december 2009

Av Marie - 14 december 2009 21:54

Opepp på mycket, och pepp på mycket annat. Ganska dubbelt alltihop om jag ska vara ärlig.


Samma sak gäller här med bloggen. Känner att jag vill skriva och har mycket att skriva om. Jag är bara väldigt fundersam över om det borde komma ut i det fria. Vissa vet om det redan, men det finns andra som inte borde få höra om det överhuvudtaget. Kan lätt bli så otroligt fel om det når fel öron.


Finns folk jag vill be ska dra åt helvete och det finns de som jag vill hålla riktigt nära. Ingen vet egentligen vem som hör till vilken kategori. Om de ens är medräknade i någon av dem eller håller till i den kategorin av folk som gör varken till eller från.


Jag trivs med tillvaron. Mer eller mindre i alla  fall. Finns alltid något att säga för eller emot.


Jag vill ha snöö, mycket snö. Och jag vill ha en annan lägenhet, och jag vill bli av med den rastlöshet jag känner finns inom mig. Jag är egentligen klar här, till 99%. Vet inte vad mer jag kan göra. Men det finns så mycket jag skulle sakna. Nog för att det finns telefoner och internet, men det är långt ifrån samma sak som att träffa alla varje dag.


Njut av den här länken iaf, från sista A-lagsmatchen för höstsäsongen. Jag springer runt och fixar med papperna. ^^


http://www.kltv.se/playlists/new/20091130-CBK-001.wmv.asx

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Skriv av er!


Ovido - Quiz & Flashcards