Alla inlägg den 20 december 2009

Av Marie - 20 december 2009 22:08

Den här helgen hade jag många planer på vad jag skulle göra.. men inte en enda har blivit gjord. Mer eller mindre. Gick igenom posten i lördagsförmiddags, och upptäckte att jag hade en avi till ett paket. Trevligt trevligt, såg att det var från tele2/chakom vilket gjorde mig ännu gladare för det betydde att jag fått min telefon!


Iaf så blev det att gå och hämta telefonen vid lunchtid och efter det så spenderades nästan hela eftermiddagen med att försöka förstå sig på den. Det är inte den lättaste telefonen som går att få tag på om man säger så... en HTC Hero blev det för de som undrar. Nu 1½ dygn senare sitter jag här och ångrar inte valet av telefon. Är übernöjd med den. Förstår mig fortfarande inte på den helt och hållet men det kommer väl. Har iaf lyckats förstå grunden osv. Det blev en brun förresten, är jävligt glad för att det blev den färgen och inte den vita. Brun passade mig mycket bättre. :)


En sak som jag har lyckats med som var planerat var förresten att köpa en biljett till Skåne på torsdag. Så jag åker vid 08:40 och ska utan förseningar vara framme vid 16:35 i helsingborg. Ska se till så att jag kan blogga via mobilen för datorn kommer inte att följa med. Inte nu när jag kan komma åt nästan allt via mobilen. :P Ska bara vara där ett par dagar så då är det inte direkt lönt att ta med sig datorn.


Måndagen den 28e ska jag spela mix med Torni i Karlskoga, klockan 18:00. Blir att dra sig upp dit efter jobbet. Känns lite ovärt att åka från Karlskoga till Kristinehamn, vara där strax efter 5, åka tillbaka till Karlskoga och stå på banorna vid 18:00. Då är det bättre att stanna kvar och bege sig uppåt till hallen med en gång. Få i sig något att äta innan man ställer sig på banorna kan vara en bra idé också.


Nu är det däremot en bra idé att gå och sova.


Toodles.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Skriv av er!


Ovido - Quiz & Flashcards