Alla inlägg den 15 december 2009

Av Marie - 15 december 2009 19:00

 

Får se om bilden anpassar sig eller hur den bestämmer sig för att göra.. i vilket fall så är det en bild på några av mina underbara kollegor.


Det är snö ute, för de som nu har lyckats undå det faktum. Trots det så känns det inget vidare idag. Känner riktigt hur paniken kryper i kroppen på mig.


Panik över vad vet jag inte riktigt, men det är en gnagande känsla som just nu håller på att äta upp mig inifrån. Det finns mycket jag vill ha sagt, men jag vet inte vem jag ska berätta det för och jag vet inte hur mycket information jag ska lämna ut.


Jag blev utskälld på jobbet idag, av en kund. Jag vet att vi ska säga till så fort vi får en kund som vi tycker är obehagliga. Grejen är väl att den här kunden inte var obehaglig på så sätt men just detta samtalet påverkade mig mer än något annat av de samtal jag tagit hittills i min karriär på tele2. Kunden ifråga riktigt skällde ut mig för att jag ställde frågor. Det ingår ffs i mitt jobb att ställa frågor för att säkerställa vad problemet är. Satt med den här personen i 20 minuter eller något sådant. Ringde 'chefen' och frågade vad fan jag skulle göra, jag hade ju ingen tillgång till nummerna då kunden inte ville lämna ut dem "för det skulle jag ju veta med tanke på att h*n gett ut sitt personnr till mig". Argh, jag vet inte. Det påverkade mig väldigt mycket i alla fall. Försöker tänka på alla de glada samtalen jag fått idag också, av folk som blivit helt överlyckliga för att jag har lyckats hjälpa dem lösa problemen.


Jag fyller 21 om en vecka lite drygt. Jag vill inte ha jul. Jag vill åka ner till Skåne och mina föräldrar samtidigt som jag inte vill det. Känner bara ångesten som ställer sig på givakt. Jag vill träffa alla och se hur det är med dem. Men jag vill nog egentligen hellre att de kommer hit. Det är här jag mår bra och det är här jag hör hemma. Jag vill inte vara i Skåne. Jag avskyr stället rent ut sagt. Som tur är ska jag bara vara där mellan 24e och 27e. Räcker både gott och väl.


Nu ska jag sluta klaga, tänkte ringa Katta och höra om hon känner för att gå en sväng eller eventuellt gå till bowlinghallen och träffa folk som alltid är glada när jag träffar dem.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Skriv av er!


Ovido - Quiz & Flashcards