Alla inlägg den 16 december 2009

Av Marie - 16 december 2009 22:34

 


 


Om man skulle räkna till 10,
och lägga huvudet på kudden när man kommit till 5,

har man lyckats somna innan man sagt 10 då?


Jag är rastlös. Kan inte slappna av. Har vaknat klarvaken mitt i natten två nätter i rad. Sitter i sängen och funderar över framtiden. Vad vill jag om en månad, vad vill jag om ett år, vad vill jag om fem år? Känns som att ska jag göra någonting så är det rätt tid att göra det nu.


Till våren planeras det körkort i alla fall, det är jag jävligt pepp på. Sen blir det förhoppningsvis att skaffa en bil till sommarn. Skulle vara sjukt skönt om man själv kunde bestämma när man skulle åka iväg någonstans. T.ex så hade jag kunnat dra till skåne en fredagkväll och åka hem en söndagkväll, jag hade kunnat åka iväg och spela individuella tävlingar utan att vara beroende av någon annan..


Argh, varför flyter jag iväg så långt i tankarna? Jag borde sluta tänka och bara vara. Är dags att bli bra på det nu.


Vart är lugnet jag alltid brukar finna när snön kommer?

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Skriv av er!


Ovido - Quiz & Flashcards