Alla inlägg den 27 december 2009

Av Marie - 27 december 2009 22:17

Har inte direkt suttit vid en dator de senaste dagarna. Vart inne och kollat facebook via mobilen men det är typ det enda.


Är nu hemma i Kristinehamn igen, och har tillgång till snö. Vart visserligen en vit jul nere i Skåne också, men det var blött.. det var ju plusgrader och i förmiddags regnade det till och med. Var ganska så grönt i Helsingborg när jag åkte därifrån. Var väldigt skönt att komma hem och upptäcka att här var mer snö än vad det fanns när jag åkte.


Fick en del roliga julklappar faktiskt, en hemtelefon (lite trist visserligen att jag precis skaffat abonnemang och därmed inte längre ansåg mig vara i behov av fast telefon) men vafan, det var ju bra att jag slapp köpa en själv. :)


Dessutom, det viktigaste av allt, så fick jag en laptopkylare! Helt perfekt, nu riskerar inte datorn att bli överhettad. :)


Nu ska jag kolla klart på JVM (Schweiz - Sverige) och sen duscha. Har redan packat alla grejer jag behöver inför morgondagens bravader.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Skriv av er!


Ovido - Quiz & Flashcards