Alla inlägg den 22 oktober 2009

Av Marie - 22 oktober 2009 22:45

Det var som jag nämnde i föregående inlägg träning nu på kvällen. Vet inte riktigt vad man ska säga om det. Fokus fanns inte, säkerheten i spelet fanns inte. Fick ändra om en hel del.


Spelade med Granqvist dock, tycker om att träna med honom då man alltid lär sig något nytt. Håller nu, tack vare honom, på att försöka lära mig använda spärrbollen lite annorlunda än vad jag gör i dagsläget. Ändrade släppet lite också. Får träna lite på det där. Funderar på vilka andra ändringar jag måste göra för att hitta tillbaka till den säkerhet i spelet som jag hade så sent som i Köping i mitten av september. Det är ju inte så länge sedan. Glädjen finns, definitivt. Och det känns alltid lite extra i hjärtat när både Torni och Granqvist säger åt mig att jag inte får flytta från Kristinehamn. Vill tro att det är för att jag är trevlig att umgås med och inte enbart en bra bowlingspelare.


Satt kvar i hallen och pratade med Kocken och ett par andra, var trevligt. Köpte en pepsi som Jimmy fyllde med Alldeles för mycket is så jag fick påfyllning. ^^


Argh, Färjestad vann över Modo med 6-3. Grattis grattis. Rögle gick inte poänglösa, däremot förlorade de mot Brynäs på övertid vilket var trist, men så är det väl ibland. Hade hoppats på tredje raka bortasegern.


Nu däremot, så kollar jag på Bowling på Eurosport2, från PBA. Längtar tills jag känner den säkerheten i spelet som spelarna där innehar. Men det kommer väl, blir nog bättre när allting utanför bowling faller på plats.


Sincerely

Marie

Av Marie - 22 oktober 2009 15:00

Jag är tillbaka nu.


Är tanken i alla fall.^^ Har haft så fullt upp med allting annat så blogg och annat smått har fått stå tillbaka i väntan på bättre tider. Inte för att det egentligen är bättre tider nu, är klar med skolan men letar för fullt efter ett jobb.


Har tagit bort de inlägg jag hade här sedan tidigare. För att verkligen markera att det är en ny start. Gjort om utseendet på bloggen ganska radikalt och väntar just nu mest bara på att verkligen få inspiration att komma igång med det hela. Komma på någonting att skriva om som intresserar andra.


Sport rent generellt kommer den här bloggen nog att handla om. Främst bowling då det är en sport jag sysslat med i 13 år samt ishockey då det är något som alltid intresserat mig. Ni kommer främst att få höra om RÖGLE då det är mitt lag och kommer alltid att vara. <3


Kommer nog även att handla om inredning/design och sådant då även det är ett stort intresse. Kanske till och med lägger upp lite bilder på planritningar och sådant som jag sysslar med emellanåt. Mångsysslare redan i unga år haha. Och så får jag inget betalt för det. ^^


Nu blir det att fortsätta med tvätten, inget kul men det måste göras. Ikväll är det träning och hockey, får se om jag kommer ihåg att uppdatera efter det.


Sincerely
Marie

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<<
Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Skriv av er!


Ovido - Quiz & Flashcards