Alla inlägg den 27 oktober 2009

Av Marie - 27 oktober 2009 23:18

 


Well, här kommer en bild på hur kort håret är nu, syns kanske inte alltför bra. Men det blev lite längre än axellångt. :) Otroligt nöjd måste jag erkänna. Ger ett betydligt mjukare intryck nu. Har alltid trivts bäst i lite kortare hår, nu är det typ mellanlångt och det är perfekt; går att ha i en hästsvans samtidigt som det går att ha det utsläppt.


Nu ska jag fixa lite té och pepparkakor, sen blir det att läsa i en bok innan det är dags att sova. Tror jag, eller så fastnar man med något här på datorn. Får se vad det blir.


Men något mer bloggande lär det inte bli ikväll, så ni som läser får sova gott och drömma sött!

Av Marie - 27 oktober 2009 17:57

Sitter här och funderar allvarligt på om man ska ta och klippa håret. Gör jag det själv kan jag inte skylla på någon annan, och det brukar faktiskt kunna bli väldigt snyggt. Vet bara inte riktigt hur kort jag ska klippa det. Inte alltför kort, men kortare än det är nu. hade gärna haft det i axellängd men det är nog att ta för mycket på en gång. Hade velat färga det knallrött igen, men det får vänta lite.


Får se vad jag lyckas åstakomma. :)

Återkommer med mer info och eventuellt bilder senare. Ifall det nu blir av.


Pratade på tal om något annat med min farfar precis, han ringde och ville höra hur allt var med mig. Det är det värsta med att bo 40 mil ifrån alla, de man tycker om träffar man inte särskilt ofta.

Av Marie - 27 oktober 2009 15:33


 


En av få bilder jag tog när jag gick ut tidigare idag. På väg hem från Maxi i alla fall. Sitter här och funderar lite på vad Johannes pratade om emellanåt, under tiden vi fortfarande pratade med varandra dvs. Inte hört ett ord från honom på evigheter. Vilket gör lite ont faktiskt men jag antar att han bara var en sommarflirt. En bra sådan visserligen, men ändå. Fick ut väldigt mycket från den tid vi pratade.


Jag vill resa iväg nu faktiskt. Jag vill ner till Skåne och hälsa på folket i min gamla klubb och jag vill träffa Martina och alla andra som jag inte hann med när jag var där senast. Åker ner 23 december (är framme typ vid 12-1 på natten till den 24e) sen blir det julfirande med familjen och troligtvis även Jasmines Julmix, vem jag kommer att spela med vet jag däremot inte, men jag vill spela i alla fall. Lär väl troligtvis bli en av de mest långväga spelarna. :P Lisa måste jag träffa.. henne har jag inte träffat på nästan ett år nu. Det är helt sjukt vad tiden går snabbt. Använder dock scarfsen som jag fick av henne väldigt frekvent. Passar till allt! <3


Nu ska jag försöka komma på något annat att fibbla med en sväng. Sen får vi se vad som händer.

Av Marie - 27 oktober 2009 09:46

Godmorgon!


Är lite irriterad på mig själv nu, det är helt underbart väder ute och jag hade tänkt att jag skulle ha gått upp vid 7 imorse, gå en runda och sådär.Vaknade halv 10. Hade glömt ställa alarmet.


Aja, bara att ta tag i dagen göra så mycket som möjligt.


Ska käka frukost nu tänkte jag, sen gå en runda och sen får vi se vad dagen har att erbjuda. Skriver mer senare.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<<
Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Skriv av er!


Ovido - Quiz & Flashcards