Alla inlägg den 23 oktober 2009

Av Marie - 23 oktober 2009 22:49

Följ min blogg med bloglovin


vetefan hur bra detta funkar, men det märker vi. ^^

Av Marie - 23 oktober 2009 21:15

Wow, tredje inlägget för dagen. Det börjar arta sig. ^^


Har en konstig känsla i magen, som jag vanligtvis bara har när jag är stressad över något, och just nu vet jag inte vad jag skulle vara stressad över egentligen. Men det kommer jag väl på. Massage hade inte suttit fel, är alldeles stel i axlarna. Innan matchen imorgon ska jag nog be Hahne massera mig lite, han är bra på det. Be honom eller Katta. Den som är närmast till hands helt enkelt. Måste fokusera ordentligt imorgon och komma ihåg att slappna av. Vill egentligen testa en sak men vetefan om det är rätt tillfälle att göra det imorgon. Iofs så har jag spelat på det sättet tidigare och det har ju funkat.


Har många tankar som snurrar runt i huvudet i dagsläget. Får väl se om jag kommer på något vidare svar på det hela. Under tiden får ni nöja er med att lyssna på en av mina favoritlåtar den här veckan. Ash - Polaris

Av Marie - 23 oktober 2009 13:54

Okej, jag är nu officiellt ganska uttråkad.


Har inte kommit iväg till någonting ännu, har dock fått på mig skorna *trumvirvel* så jag är på gång i alla fall. Blir väl att gå till affärn och köpa hem pepsi och något annat smått och gott och sen får vi se om det kanske blir att gå den där rundan med någon. Jag känner verkligen inte för att gå en runda själv, finns inget som är tråkigare liksom. ^^


Sitter just nu och funderar på vilken film jag ska kolla på ikväll, om det går någon bra på tv eller om man ska sitta och kolla på datorn.


Det är ungefär så här mina dagar ser ut. Jag vill hitta ett jobb inom en snar framtid, och sen resa runt och hälsa på folk. Om det så bara är att åka till Stockholm över en helg eller till Göteborg eller vad som helst. Men först och främst vill jag ha ett körkort och en bil. Det hade underlättat otroligt mycket.


Bllir förhoppningsvis London och Manchester nästa sommar, samt kanske en vända till Des Moines, Iowa. Vi får se. Planer finns det i alla fall, sen när de verkligen blir av vetefan.

Av Marie - 23 oktober 2009 12:45

Än så länge har det inte hänt särskilt mycket idag. Väntar på svar från grannen om hon känner för att gå en sväng idag eller inte. Finns ett par-tre saker jag vill prata med henne om. Som jag inte kommer nämna här dvs.


Ikväll blir det i alla fall att mysa i soffan, tycker inte om utgång kvällen innan match. Imorgon däremot kanske det blir ut en sväng  men vi får väl se. Får hoppas att det finns någon bra film att kolla på ikväll, så har man något att roa sig med. :)

Imorgon är det som sagt match, mot Asterix (Degerfors). Jag har aldrig spelat mot det laget tidigare, inte spelat mot något av lagen i vår serie tidigare. Eller jo, Wåxnäs F, de mötte vi i kvalet i våras. Men alla andra lag är okända ansikten. Vilket är jävligt kul, är trist om det alltid är samma lag och samma ansikten och man vet ändå alltid redan på förhand hur matchen kommer sluta för det är bara att luta sig tillbaka på statistiken. Tror dock att det kan bli en hyfsat tuff match, som vi går segrande ur. Jag vet inte vem jag kommer få spela ihop med då min ordinarie spelpartner strök sig p.g.a bristande motivation. Får se vem det blir istället helt enkelt. Jag är inte reserv, så mycket vet jag. ^^


Ser att jag sedan eftermiddagen igår har fått en del läsare. Kanske inga som återkommer, vad vet jag. Men det är trevligt att se att det inte går helt obemärkt förbi i alla fall. Jag är ganska säker på att den här bloggen kommer bli mer och mer personlig desto längre jag skriver. Vet det av erfarenhet, har haft bloggar tidigare, som jag inte tänker länka till då jag ändå ska plocka bort dem inom en snar framtid. Förhoppningsvis kan jag hålla detta uppe ett tag nu så att man får in vanan i det hela, annars är det som ni säkert vet, lätt att skriva mycket i början men sen efter en vecka eller två så läggs det på is igen. Man glömmer helt enkelt bort att man har en blogg.


Nu, ska jag äta en clementin  och en pepparkaka och sen dra mig iväg en sväng. Tror att jag kan behöva det. :)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<<
Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Skriv av er!


Ovido - Quiz & Flashcards