Alla inlägg den 25 oktober 2009

Av Marie - 25 oktober 2009 22:45

För första gången på jag vet inte hur länge har jag fått lust att både skriva och sjunga och spela gitarr. Sitter och sneglar på gitarren som står borta vid dörrposten.. känns som att man egentligen faktiskt borde gå och hämta den, sätta sig i sängen, stämma om den och sen börja spela och vänta på texten som jag känner är på gång nu.


Det känns faktiskt bra att vara igång med den här bloggen igen, har saknat det här med att sitta och skriva. Även om jag gör det emellanåt för hand. Vissa saker behöver skrivas ner men inte vara publikt på det sätt som det faktiskt är att skriva en blogg på det här sättet. För så är det väl alltid? - man skriver aldrig en blogg enbart för att skriva av sig? Tanken är väl att folk ska ta del av det på ett eller annat sätt.


Nu finns det däremot ett par saker som jag inte vill skriva om här, finns en stor risk att inblandade personer läser och det är väl inte alltid det bästa.


Satt och fixade lite med en bild tidigare, här ser ni resultatet. Tagen i Ängelholm i september förra året.

    

 

 

Av Marie - 25 oktober 2009 18:01

Idag har vart en intressant dag, kan man väl säga.


Gick upp vid 10, duschade och drog till hallen. Tänkte på vägen dit "fan vad suddigt det ser ut att vara", upptäckte då att jag hade tappat linsen till högerögat. Har inga större problem med att bara ha en lins på vänster, men om man har det för länge så finns risken till huvudvärk. Var i alla fall i hallen och kollade på matchen mellan CBK U och Lusasken B. Efter två serier stod det 7-3 till CBK.. men matchen vinns av Lusasken med 11-9. Inte för att jag förstår riktigt hur det är möjligt, men det är en annan femma. Fikade med Katta och sen hade vi barnträningen.


Sen bestämde vi oss för att käka pizza på Empoli. Var trevligt att prata lite skit. :)


Nu ska jag sätta mig och försöka leka lite i CorelDraw X4. I brist på bättre saker att syssla med en söndagkväll som denna. Känns som att det kan vara en ganska bra idé att lära sig något bildprogram snart.. 

Av Marie - 25 oktober 2009 01:45

Har haft en jävligt nice kväll, samtidigt som det finns en del minustecken.. men jag hoppas verkligen att Totte tagit sig  hem ordentligt. Får nog höra imorgon hur det gått med den saken.


Nu är det nog dags att sova. Får komma ihåg att vrida tillbaka klockan en timme också, ska vara i bowlinghallen vid strax innan 11, och sen är det barnträningen vid 14.


Skulle inte sitta helt fel med lite sällskap så här på morgonkvisten, eller vad man nu ska kalla det.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<<
Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Skriv av er!


Ovido - Quiz & Flashcards