Alla inlägg den 28 oktober 2009

Av Marie - 28 oktober 2009 21:01

Nu sitter man här igen, en vardagkväll. Funderar på om man ska fixa något att äta. Funderar på om man ska slänga täcket över huvudet och inte komma fram igen på ett tag.


Jag vet inte riktigt, jag funderar på mycket. Har en låååång lista över saker jag måste göra. Jag orkar inte ta tag i det nu. Jag vill ha mycket pengar och slippa oroa mig för sådana saker, jag vill så otroligt jävla mycket med mitt liv så det finns inte. Och här sitter man, i soffan med datorn i knät och vet inte riktigt vart man ska ta vägen. Man vet inte i vilket ordning man ska börja.


Imorgon ska jag ringa ett samtal, gå till arbetsförmedlingen och berätta vilken jobbcoach jag valt, gå till biblioteket och lämna tillbaka några böcker och bowling på kvällen.


Jag vet inte vad jag vill ha sagt... när man var liten önskade man inget annat än att man var vuxen, när man är vuxen vill man mer än gärna vara ett litet barn igen emellanåt.


Stockholm i helgen i alla fall, det blir nog bra.

Av Marie - 28 oktober 2009 17:14




 



Några av bilderna från dagens promenad. :)


Av Marie - 28 oktober 2009 10:30

Godmorgon, eller godmiddag, vilket som nu passar er bäst.


Tänkte bara skriva något lite kort och sen blir det att klä på sig något annat än myskläder, dra till hallen en stund och sen gå en runda. Helt otroligt underbart väder även idag, så det är ju bara att passa på. :) Tänkte ta med kameran och sen får vi se ifall jag lyckas ta lite bättre bilder idag. Får sällskap på den här rundan och det är alltid mycket trevligare att ha sällskap än att gå själv.


Skriver mer senare, kommer nog lägga upp lite bilder då också, så håll utkik ni som vill se hur Kristinehamn ser ut en solig höstdag i slutet av oktober!


Måste även ringa min syster och säga grattis på 22-årsdagen. :)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<<
Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Skriv av er!


Ovido - Quiz & Flashcards