Direktlänk till inlägg 30 oktober 2009

You're much more powerful than you give yourself credit for

Av Marie - 30 oktober 2009 13:36

 


Bjuder på en hyfsat gammal bild, där jag gör någon knasig min. Bilden togs i omklädningsrummet i Köping efter att vi hade vunnit båda matcherna. Har inte gjort alltför mycket vettigt idag, ännu. Satt upp ett par bilder i hallen, målat om en ram och lite annat. Tänkte ta och röja i garderoben när jag är klar här, lägga undan allt jag inte vill ha och kanske skänka bort det som är helt men som ändå aldrig används. Jag tycker inte att jag har mycket kläder, men jag har ganska mycket som bara ligger och som aldrig kommer användas. Vissa saker är inte ens använda! Varför jag inte lämnat tillbaka det kan man ju fråga sig haha.


Efter det tror jag att jag ska försöka göra det lite mysigare i vardagsrummet, plocka fram en massa ljus oh sådant där. Måste köpa fler blommor, har alldeles för få. Inte för att jag är bra på att komma ihåg att vattna dem, men det ser bra och trevligt ut. Egentligen så har jag inte fixat med något sådant ännu för att jag velat ha en annan lägenhet redan från början, men tror nog att det lär dröja så då kan man lika gärna göra det bästa möjliga av situationen.


Ska gå in och kolla lite efter jobb i Stockholm och Göteborg senare i eftermiddag, är ju lika bra. Jag menar, jag har ändå planer på att dra mig ditåt. Tänkte även kolla efter jobb i Jönköping, tycker om den stan och den är inte alltför liten.


Som jag skrev i något inlägg igår så fick jag igår veta av Ian varför jag är så mycket bättre än alla andra. Jag ser det inte själv, vilket nog är lika bra. ^^ Kan lägga in en sammanfattning av hans (på engelska dock, men i alla fall) i ett inlägg lite senare idag. Nu ska jag fixa med garderoben.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marie - 21 februari 2010 17:55

Söndag 21/2 Packa ner vardagsrummet och eventuellt större delen av badrummet   Måndag 22/2 Jobb, korpen och packa ner större delen av hallen.   Tisdag 23/2 Jobb, packa resten av hallen samt ev tvätta.   Onsdag 24/2 Jobb, börja pac...

Av Marie - 21 februari 2010 00:27

Har så mycket att skriva så jag vet inte ens i vilken ände jag ska börja. Så jag börjar med något helt annat; sova.   Godnatt, får se vad jag skriver imorgon. ...

Av Marie - 20 februari 2010 07:49

Sitter just nu i bussen på väg till Lindesberg och hällefors. Är trött och det är inte världens trevligaste väder, men det ar trevligt folk sa det kommer nog att bli jävligt kul ändå. Nu däremot känner jag bara för att sova... ...

Av Marie - 17 februari 2010 22:45

Sitter här och kollar igenom lite bilder. Både egna bilder och andras bilder. Hittade en som jag i och för sig inte kommer visa här men som jag tänkte berätta lite om.   Bilden föreställer en söt person som jag inte träffar alltför ofta. Men när ...

Av Marie - 16 februari 2010 00:15


jag vill skriva, jag vill skrika, jag vill sjunga, jag vill sova jag vill vinna, jag vill veta, jag vill vara jag vill bara vara jag vill hitta, jag vill hoppas jag vill tro, på något stort något som ingen förutom vi känner till vår ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<<
Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Skriv av er!


Ovido - Quiz & Flashcards