Alla inlägg den 2 februari 2010

Av Marie - 2 februari 2010 11:40

Sitter här och ska snart gå till köket och fixa lite frukost. Har inte bestämt mig för vad ännu.


Idag tror jag att det är bäst att inte gå till jobbet, huvudet känns tungt och jag är snorig som fan. Det bara slår till över en natt. Får testa att och se om det hjälper med en dusch. Vet inte hur mycket det skulle hjälpa mot huvudvärken dock men det återstår väl att se.


Hade jag haft kabeln till telefonen här så hade jag lagt in en vinterbild till er. Nu får det bli senare istället.

Av Marie - 2 februari 2010 01:15

Jag trodde att jag kunde fly, men så var inte fallet.


Klockan är mitt i natten och jag ska snart gå och sova. Sova själv dessutom. Inte gilla. Men personen jag vill ha här är 25 mil bort och ligger just nu och sover i sin egen säng. Om än att jag vet att personen i fråga vill vara här. Får väl drömma istället...


Har jobbat kvällen, var ganska trevligt faktiskt. Grejen med det jobbet är väl att det är så fruktansvärt segt men det är helt underbara kollegor.


Äsch, skriver mer imorn, är för trött för att koncentrera mig på detta nu.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards