Alla inlägg den 15 februari 2010

Av Marie - 15 februari 2010 22:04

Yey! Martin var så underbar och bytte pass med mig på torsdag. Så istället för att jag ska jobba 15:15 - 20:00 så jobbar jag 08:00 - 14:45. Skönt! Slipper jag fundera mer på hur jag ska göra för att lösa torsdagen.


Fick dessutom mitt schema för mars idag. Helt underbart. Min bror kommer upp hit torsdagen den 4e och jag jobbar kvällen där, samma sak på fredagen. Ledig lördag och söndag. Så det här schemat är väldigt bra om man jämför med februari. Nästan alla helger lediga. Endast en som jag ska jobba tror jag.


Sitter och lyssnar på en låt av ett band som jag vanligtvis aldrig lyssnar på. Har en låt i huvudet som är gjord av dem men jag kommer verkligen inte på vad den heter. Får fråga syrran vilka skivor hon har och sen helt enkelt lyssna igenom dem för att se om jag kan hitta rätt. Blir nog bra. Videon finns längst ner i den här inlägget.


Imorgon tänkte jag gå till förrådet och leta fram lådan där jag lägger alla skor. De måste ju också ligga någonstans. Någon som definitivt står på inköpslistan är en skohylla. Jag har ganska många fler par skor än jag trott.


Av Marie - 15 februari 2010 13:54

Det är först nu det har börjat sjunka in vilka kontakter jag faktiskt har. Coolt!

Av Marie - 15 februari 2010 12:55

Snart dags för ännu ett jobbpass. Brukar ändå vara ganska soft att jobba kväll. Är ledig på lördag och vi får väl se vad jag hittar på då. Bortsett från att packa inför flytten. Vilket jag förhoppningsvis är hyfsat klar med tills dess. Det svåra är att veta i vilken ände man ska börja.


Men jag har skruvat ner skrivbordet nu, har 3 lådor färdigpackade och hur jävla mycket skit som helst att kasta. Helt sinnes vad man samlar på sig under ett år. Jag måste tvätta den här veckan också, får gå upp värsta übertidigt för att få det gjort men det betyder å andra sidan att jag den dagen har gått om tid att fixa med annat i lägenheten som behöver fixas med. Som just packning. På torsdag blir det att spela mix med Torni i Filipstad. Kommer nog att bli kul.


Tänkte att jag skulle gå inom stjärnhallen nu innan jag ska dra mig till bussen. Köpa en drickyoghurt eller något sådant. Nackdelen med att gå upp tidigt är att man äter frukost tidigt och därmed måste man få i sig något annat också innan man börjar jobba.


Jag har egentligen hur mycket som helst som jag vill skriva ner här. Samtidigt vet jag fortfarande inte hur jag ska formulera det så det får stanna i huvudet ett tag till.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards