Alla inlägg den 21 februari 2010

Av Marie - 21 februari 2010 17:55

Söndag 21/2

Packa ner vardagsrummet och eventuellt större delen av badrummet


Måndag 22/2

Jobb, korpen och packa ner större delen av hallen.


Tisdag 23/2

Jobb, packa resten av hallen samt ev tvätta.


Onsdag 24/2

Jobb, börja packa ner köket samt ev tvätta.


Torsdag 25/2

Jobb, bowlingträning, packa ner resten av köket. Ev hämta nycklarna till den nya lägenheten.


Fredag 26/2

Förhoppningsvis flytta alla grejer till den nya lägenheten.


Lördag 27/2

Jobb eller bowling samt inflyttningsfest hos Sandra.


Söndag 28/2

Jobb och städa lägenheten.


Måndag 1/3

Besiktning av lägenheten samt lämna nycklarna.


Tisdag 2/3 - Torsdag 4/3

Jobb.


Fredag 5/3

Jobb samt bror min kommer på besök.


Lördag 6/3

LUSFIGHTEN


---------------------

Fint schema? :P

Förövrigt tänkte jag göra maränger och chokladkolor ikväll. Är sugen på det.

Av Marie - 21 februari 2010 00:27

Har så mycket att skriva så jag vet inte ens i vilken ände jag ska börja. Så jag börjar med något helt annat; sova.


Godnatt, får se vad jag skriver imorgon.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards