Alla inlägg den 7 februari 2010

Av Marie - 7 februari 2010 22:51

Har precis tagit en paus i tittandet på serien Vampire Diaries. Den är bra även om jag tänker alldeles för mycket på Twilight när jag ser den.


Känner verkligen inte för en hel veckas jobb med att gå upp klockan 5 på morgonen och börja jobba klockan 7... kan väl säga som så att jag lär vara halvt död imorgonbitti haha.


Har kommit fram till att jag nog måste göra upp ett schema, så att jag verkligen får gjort allting i tid. Känns just nu som att jag aldrig skulle hinna annars. Måste ju packa, jobba, bowla osv. Vill helst av allt åka iväg några dagar och ladda batterierna och bara ta det lugnt. Och umgås med folk jag tycker om. Inte för att jag inte tycker om folket här, för det gör jag verkligen. Men jag behöver komma bort.


Min bror kommer visserligen upp om några veckor. Det kommer nog att bli skoj.


Nu däremot ska jag återgå till vampyrerna och sen sova. Kan ju behövas. Jag vet i alla fall vad jag ska ha på mig imorn och sådär så allting är redan fixat tack och lov. Liite extra tid imorgonbitti med andra ord. Man piggnar i och för sig till på väg till bussen.

Av Marie - 7 februari 2010 17:14

 

Idag fyller Johannes 21... tiden går så snabbt alltid. Helt galet. Trots att det är ett halvår sedan jag såg honom och att jag troligtvis aldrig kommer få höra hans röst igen så kommer han alltid att vara en av de som jag håller värmast om hjärtat. Och ja, det ska stå värmast och inte närmast. Jag önskar nästan att jag spelade in en videosnutt så att jag kunde lyssna på dig och dina ord varje gång allt känns motigt. Nu får jag minnas allt istället. Alla sms och allting försvann i och med att den gamla telefonen dog.


Så, även om du med 99% säkerhet Aldrig kommer läsa det här, så önskar jag dig en sjukt bra dag! Grattis och tack som faan för allt du gett mig!

Av Marie - 7 februari 2010 00:23

Sitter här, mitt i natten och funderar.


Pratade med Ian tidigare, vilket fick mig på lite bättre humör. Har vart allmänt fundersam och det har känts som att jag förlorat mig själv någonstans på vägen den senaste månaden.


Vill prata med en person men det får vänta någon dag till. Jag hade eventuella planer för nästa helg men så kom jag på tidigare idag att fan, nästa helg är det alla hjärtans dag. Och två år sedan jag blev singel. Haha, hur har jag kunnat vara det så länge? ;P Har egentligen inte haft brist på alternativ, bara brist på folk jag vart intresserad av tillräckligt mycket. Finns tre personer totalt sett under 2009 som fångat mitt intresse och som alla vart intressanta. Att det sen inte blivit något har berott på andra faktorer.


Nu ska jag i alla fall sova, hade en trevlig men underlig kväll och nu ska jag drömma och hoppas att jag får som jag vill. Jag ska hitta tillbaka till mig själv, oavsett område i livet. Men hur jag ska hitta dit tänker jag inte skriva här. Däremot kommer jag att avsluta den här texten med;


I'll be the queen I was born to be

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards