Alla inlägg den 5 februari 2010

Av Marie - 5 februari 2010 14:24

Kan konstatera att fredagen hittills har vart betydligt bättre än torsdagen. Sitter just nu och skriver i väntan på att Louise ska komma och hämta upp mig om några minuter, ska iväg till jobbet.


Det var skönt att vakna upp imorse och se solen leta sig in genom persiennerna. Sådant får en på bra humör redan från början. Så jag har vart ute lite i solskenet och myst. Så gott det går mitt inne i stan med en massa folk och ljud runtomkring sig.


Jobb till 20:00 ikväll, sen blir det hem och mysa i soffan framför någon bra film och med chips och dipp och dricka som jag införskaffade för någon timme sedan.


Blir även att skriva mer ikväll efter att jag kommit hem, tror det är dags att stänga av datorn nu.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards