Alla inlägg den 9 november 2009

Av Marie - 9 november 2009 22:16

Jag har alldeles för mycket i huvudet just nu för att kunna berätta något vettigt för er, tyvärr.


Är jävligt trött och som ett resultat av det ganska grinig, men det löser sig väl det också. Har pratat med mamma nu iaf och det är trevligt. Jag saknar henne.

Av Marie - 9 november 2009 06:09

Ska strax slänga i mig lite frukost, sen bär det av till Karlskoga. Lite nervöst faktiskt men det ska bli jävligt kul ändå. :) Tror inte att jag kommer träna ikväll men jag vet inte ännu, vi får se. Tycker inte om måndagsträningarna av den anledningen att det är endast spärrbollen vi använder. Visst, nyttig träning inget snack om den saken, men så fruktansvärt tråkig.


Funderar allvarligt på om man ska åka ner till skåne den 12 december och spela junior masters... blir ju dock att åka ner, spela och åka hem igen på söndagkvällen (förutsatt att det går tåg då, har inte kollat sådant ännu). Hade vart kul dock. :)

Ovido - Quiz & Flashcards