Alla inlägg den 10 november 2009

Av Marie - 10 november 2009 06:14

Idag var det lite lättare att gå upp ur sängen, trots att det inte blivit mer än ca 3½ timmes sömn. :/ Jag var på väg att skriva "jag skyller det på en viss person" men det går ju inte att skylla ifrån sig. Det var trevligt i alla fall, sen att jag kommer vara död hela dagen idag det får jag väl räkna med. Tur att jag har en halvtimme på mig att ta mig från busshållplatsen till jobbet. Kan nog behövas idag.


Ska i alla fall ta med mig en mugg idag så att jag kan dricka varm choklad eller nått. Och en vattenflaska som jag ska fylla med vatten. Blir bra det. Nu ska jag fixa det sista och dra mig till bussen. Måste köpa busskort i eftermiddag. 700 spänn säger bara poff! så är de borta. Men i slutändan blir det billigare än att betala för varje resa kontant.

Ovido - Quiz & Flashcards