Alla inlägg den 15 november 2009

Av Marie - 15 november 2009 17:45

 


Har väl haft lite småtråkigt, tvättar nu mellan 17.00 - 21.00 Så jag satte mig för att kolla upp hur mycket vi egentligen fick ihop på bana 7-8. Man kan ju lätt konstatera att det var det bästa banparet i gårdagens match. Sämsta var bana 9-10. Men vafan, i genomsnitt hade vi 830 poäng per person vilket knappast är fyskam.


Har haft barnträningen idag förövrigt. Det börjar bli kaos därinne nu. Värre och värre för varje gång. Pratade med en förälder idag som hade en bra idé om hur man skulle kunna lösa allting. Pratade sedan med Stenmark om det och han berättade att han och Katta precis hade pratat om samma sak. Så till våren blir det väl eventuellt en ändring. Jag hoppas på det. Sen vet jag inte hur länge jag vill vara med på de där träningarna, jag behöver en vilodag. ^^


Ska strax gå till köket och fixa mat och matlåda, blir även att gå till sängs tidigt ikväll för att orka med morgondagen. Tror dock att jag kommer uppdatera här lite senare, återkom så får vi se. :)

Av Marie - 15 november 2009 00:30

Nu är jag trött, så det är på tiden att sova. Men jag är nöjd och glad i alla fall.


Allting känns så otroligt mycket lättare nu än förut.


Jag skulle mer än gärna vilja ha dig här ikväll...

Ovido - Quiz & Flashcards