Alla inlägg den 18 november 2009

Av Marie - 18 november 2009 20:15

Tja.. just nu vill jag bara att VF ska uppdatera sin Bowling-topp. Mest bara för att se om BeA har missat att få med mig den här gången också. ^^ Vet inte hur han kan påstå att han har dammsugat länet efter höga siffror och ändå tar med någon som hade slagit mindre än mig.


Inte för att det har någon direkt betydelse, är kul när man får bekräftelse när man gjort något bra bara. :)


Sitter här och funderar på vad fasen man ska ha till lunch imorgon, har inte så mycket gott hemma tyvärr. Kanske borde ta spaghetti och kyckling eller nått? eller kanske ris och vårullar? Vårullar är iofs jävligt gott men ris tar sådan tid att fixa med. Men fan, jag tror nog att jag ska ta vårullar trots allt.


Men att gå och fixa mat betyder att jag inte kan sitta här och skriva för en stund. Inte för att jag har särskilt mycket vettigt att skriva i vilket fall, känns mest som en massa mummel. Funderar iofs på vilken mobil jag ska skaffa, tror nog att det kommer bli med abonnemang i alla fall, men om det blir med telia eller tele2 har jag inte bestämt mig för ännu. Blir det telia så kommer jag ha kvar mitt nuvarande nummer men blir det tele2 så kommer jag byta. Bara för att jag inte orkar med porteringstiden. ;P 17 dagar bara för att byta från telia kontantkort till tele2 abonnemang.. njae, vi skippar det va?


Dessa telefoner väljer jag mellan just nu, positivt vs negativt om de båda telefonerna är välkommet! LG KM900 Arena eller Nokia Musikexpress 8500? Blir det LG-telefonen så blir det med största sannolikhet telia som operatör och blir det Nokia-telefonen så blir det nog tele2.

 



Ovido - Quiz & Flashcards