Alla inlägg den 17 november 2009

Av Marie - 17 november 2009 23:15

Det regnar ute och, man hör smattrandet mot rutorna. Väldigt mysigt, ska snart tända lite ljus och filosofera tror jag.


Jag är avundsjuk, jag vill också åka till Thailand i två veckor. Hade vart jävligt skönt med sol och bad och bara slappna av. Tycker visserligen det är jävligt skönt nu att jag äntligen har ett jobb att gå till.


Vi hade prov idag förövrigt, på kontantkort. Fick 23 rätt av 24 möjliga. Det får man väl påstå är godkänt? :) När saker och ting är kul så lär man väl sig det snabbare helt enkelt.


Just nu sitter jag och vill egentligen bara dra mig till sängen och sova, men måste fixa en matlåda tills imorgon. Enda nackdelen med ett jobb, man måste verkligen fixa mat varje dag. Jag tycker det är så sjukt tråkigt att laga mat så det finns inte. Men jag lär väl bli bättre på det efterhand. Vissa dagar lär man väl köpa mat på caféet eller lunchrestaurangen men mestadels så blir det matlåda.


Oh well, har inget mer direkt intressant att säga. Det regnar mer och mer och jag ska ut i köket och fixa till lite mat.


Sov gott och dröm sött allihopa. Det vet jag att jag kommer göra. :)

Av Marie - 17 november 2009 19:23

 

Ovido - Quiz & Flashcards