Alla inlägg den 20 november 2009

Av Marie - 20 november 2009 22:15

 

Behöverjag berätta för er att jag saknar praktiken i Sannarpshallen?


Idag har vart en ganska rolig dag faktiskt. Haft fullt upp med att svara på samtal. Satt i ett samtal i 45 minuter, till ingen nytta, för jag kunde inte hjälpa personen ifråga. För att kunna hjälpa personen ifråga hade jag behövt ha dennes PUK-kod alternativt diarienummer, men kunden spenderade 20-25 minuter (med mig i luren) på att leta efter PUK-koden, vilket h*n ej kunde hitta. Kändes lite synd, hade vart skönt både för mig och den här personen ifall vi hade kunnat det.


Vad som kändes lite retligt var att jag, på skärmen framför mig, kunde se koden men fick inget säga.


Men bortsett från det så har det vart en väldigt trevlig dag. Fick smaka på en väldigt god kladdkaka (Erika hade bakat den på sitt andra jobb). Ville ha reeptet men det var visst en företagshemlighet. ;) Ett tips för er som vill veta hur den smakar är att gå till 7Eleven i Karlstad. Tror iofs att det finns mer än 1 7Elevenbutik i Karlstad, men det har nog ingen betydelse vilken ni går till.


Nu på kvällen har jag tagit ett välförtjänt bad, nästan som ett litet hemmaspa med ansiktsmask och oljor i vattnet osv. :) Känns underbart skönt nu i alla fall.


Funderar på om man ska ta och lägga sig snart och ta en sovmorgon utan en väckarklocka som ringer och väcker en tidigt på morgonen.


Har en del andra tankar som snurrar runt i huvudet, men de är inte redo för den offentliga världen ännu. Om de någonsin lär bli det.


Imorgon är det hemmamatch, vilket är nice. 15:00 i Kristinehamns Bowlinghall. BE THERE!

Ovido - Quiz & Flashcards