Alla inlägg den 16 november 2009

Av Marie - 16 november 2009 20:30

Har suttit och kikat runt lite på www.bluebox.se samt www.inredning.nu. Har även kikat lite på bokus och här är lite av det jag kommit fram till att jag vill ha. Det som står högst på önskelistan är kaffemuggen i det nedre högra hörnet. ^^


Idag har jag inte mycket att berätta, har haft en sjukt rolig dag, saker och ting kan bli väldigt fel ibland haha. Fick skjuts hem från Karlskoga av Louise, men jag har inte lämnat lägenheten sedan jag steg in i den för några timmar sedan. Inte ens bowlinghallen har jag vart i. Var länge sedan jag inte var där på en måndag.


Kom nyss på att det är hockey ikväll, Rögle - Färjestad. Inte en susning om hur det står till i den men jag har mina misstankar.


Jag ångrar mig förresten, kikade in på aftonbladets direktrapport från elitserien... det står 4-0 till Rögle! Visserligen med en period kvar att spela, men ändå. Nu blir det allt att sätta igång sportradion och lyssna. Fan vad jag önskar att jag hade canal+ eller vilka det nu är som visar alla hockeymatcher.


 

Ovido - Quiz & Flashcards