Alla inlägg den 26 november 2009

Av Marie - 26 november 2009 21:30

 


Den 10 December klockan 19:30 står man på banorna i Bellevue-hallen. Kan nog bli jävligt kul. :) Får hoppas att Daniel kan köra om det blir så att jag går vidare till final. Känns lite trist om det blir så att man går vidare till final men inte kan ta sig dit och spela.


I helgen är jag petad från a-laget. Lite ovanligt men det vore bara ologiskt om jag skulle spela där. Mitt spel går alldeles för mycket i berg- och dalbana så det är helt omöjligt att avgöra om jag kommer att få närmare 800 eller om jag kommer missa 700.


Men äsch, jag vet att kapaciteten finns, det gäller bara att jag litar på mig själv och mitt spel lite mer än vad jag gör i dagsläget, så ska det nog bli über.


Som jag skrev till Ian för en stund sedan "I'll be the queen I was born to be".

Ovido - Quiz & Flashcards