Direktlänk till inlägg 4 februari 2010

Plånboksletande

Av Marie - 4 februari 2010 23:29

Har vänt upp och ner på hela lägenheten ett par-tre gånger ikväll för att försöka hitta plånboken. Tittade till och med i kylen då jag fick det som tips. Haha. Fyfan, det är verkligen inte min dag idag.


Plånboken låg på soffbordet, fullt synlig. Det roliga var ju att jag hittade en minneskortläsare som är typ en sjättedel så stor som plånboken om ens det, som låg 30 cm ifrån den. Likväl såg jag den inte. Blir väl så när man stressar.


Idag har vart en omväxlande dag minst sagt. Har inte fått gjort hälften av det jag hade tänkt göra. Däremot har jag fått gjort annat. Jag har bestämt med någon att vi ska ses på lördag efter jobbet. Kommer bli riktigt nice. Har saknat dem som faan så det ska bli helt underbart att äntligen få träffa dem och sitta ner och prata. Precis vad jag behöver i det här stadiet i mitt liv.


Finns en annan sak jag skulle behöva också.. jag har några halvt planerat nästa helg. Allt beror på två faktorer. Antingen blir det mix med Torni i Filipstad, och troligtvis en välbehövlig pratstund. Han kom och frågade idag om jag hade ångest över förra helgen.. inte en chans. Ett av de bästa beslut jag tagit på väldigt, väldigt länge. Har ju funderat till och från på var/när/hur. Var verkligen inte pepp på att träna idag, var helt matt vilket han märkte av haha. Var väl därför han frågade om jag ångrade att jag berättade. Den andra planen är inte bestämd överhuvudtaget, har bara en liten tanke som ett par stycken vet om. Den lockar mest av allt om jag ska vara ärlig.


Som det är nu så är det lördag som jag ser fram emot mest. Längtar tills det att klockan ska slå 15:15 (som jag har för mig att jag slutar) så att jag kan bege mig till familjen Magnusson för en efterlängtad träff. Misstänker att det lär bli några tårar hit och dit.


Nu däremot ska jag stänga av datorn, leta fram en lättsam bok, krypa ner i sängen och bara drömma mig bort i en värld där ingenting kan påverka mig varken positivt eller negativt.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marie - 21 februari 2010 17:55

Söndag 21/2 Packa ner vardagsrummet och eventuellt större delen av badrummet   Måndag 22/2 Jobb, korpen och packa ner större delen av hallen.   Tisdag 23/2 Jobb, packa resten av hallen samt ev tvätta.   Onsdag 24/2 Jobb, börja pac...

Av Marie - 21 februari 2010 00:27

Har så mycket att skriva så jag vet inte ens i vilken ände jag ska börja. Så jag börjar med något helt annat; sova.   Godnatt, får se vad jag skriver imorgon. ...

Av Marie - 20 februari 2010 07:49

Sitter just nu i bussen på väg till Lindesberg och hällefors. Är trött och det är inte världens trevligaste väder, men det ar trevligt folk sa det kommer nog att bli jävligt kul ändå. Nu däremot känner jag bara för att sova... ...

Av Marie - 17 februari 2010 22:45

Sitter här och kollar igenom lite bilder. Både egna bilder och andras bilder. Hittade en som jag i och för sig inte kommer visa här men som jag tänkte berätta lite om.   Bilden föreställer en söt person som jag inte träffar alltför ofta. Men när ...

Av Marie - 16 februari 2010 00:15


jag vill skriva, jag vill skrika, jag vill sjunga, jag vill sova jag vill vinna, jag vill veta, jag vill vara jag vill bara vara jag vill hitta, jag vill hoppas jag vill tro, på något stort något som ingen förutom vi känner till vår ...

Ovido - Quiz & Flashcards