Direktlänk till inlägg 13 november 2009

imsi (inte imse)

Av Marie - 13 november 2009 22:45

Jag vet att jag inte har uppdaterat de två senaste dagarna. Av lite olika orsaker.

  • Trött
  • Omotiverad
  • Glömsk

Det där kan man väl säga är de största anledningarna.


Är inte van vid att gå upp 05:30 på morgonen och vandra iväg till en buss 2 km bort och sen vara borta hela dagen. Men man piggnar iofs till när man går ute i kylan. Och det har snöat. Jag älskar snö så nästa gång jag kikar ut genom fönstret får det gärna ligga ett snölager på marken.


Jobbet den här veckan har vart nice, tycker om folket jag hamnat med och även det vi ska hålla på med verkar sjukt kul. Lite jobbigt nu i början med all information och att man ska försöka komma ihåg allt, men när vi väl får börja använda det i praktiken så fastnar det nog.


Ett ord som har fastnat i mitt huvud och som jag har blivit otroligt fascinerad av är IMSI. Vad det är får ni själva kolla upp, men det är faktiskt sjukt intressant. Av någon anledning.


Nu ska jag lämna er för idag, skriver en lite utförligare uppdatering imorgon. Tills dess får ni njuta av mysig musik, väldigt trevlig människa han här som sjunger... har faktiskt suttit vid min dator. :P För typ ett  år sedan, fasen vad tiden går för fort ibland.


Jag saknar Halmstad.



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marie - 21 februari 2010 17:55

Söndag 21/2 Packa ner vardagsrummet och eventuellt större delen av badrummet   Måndag 22/2 Jobb, korpen och packa ner större delen av hallen.   Tisdag 23/2 Jobb, packa resten av hallen samt ev tvätta.   Onsdag 24/2 Jobb, börja pac...

Av Marie - 21 februari 2010 00:27

Har så mycket att skriva så jag vet inte ens i vilken ände jag ska börja. Så jag börjar med något helt annat; sova.   Godnatt, får se vad jag skriver imorgon. ...

Av Marie - 20 februari 2010 07:49

Sitter just nu i bussen på väg till Lindesberg och hällefors. Är trött och det är inte världens trevligaste väder, men det ar trevligt folk sa det kommer nog att bli jävligt kul ändå. Nu däremot känner jag bara för att sova... ...

Av Marie - 17 februari 2010 22:45

Sitter här och kollar igenom lite bilder. Både egna bilder och andras bilder. Hittade en som jag i och för sig inte kommer visa här men som jag tänkte berätta lite om.   Bilden föreställer en söt person som jag inte träffar alltför ofta. Men när ...

Av Marie - 16 februari 2010 00:15


jag vill skriva, jag vill skrika, jag vill sjunga, jag vill sova jag vill vinna, jag vill veta, jag vill vara jag vill bara vara jag vill hitta, jag vill hoppas jag vill tro, på något stort något som ingen förutom vi känner till vår ...

Ovido - Quiz & Flashcards