Direktlänk till inlägg 21 november 2009

grinigt

Av Marie - 21 november 2009 20:00

Jag är trött och jag vill att du ska vara här. Eller åtminstone tillgänglig så att jag får le lite. Är inte direkt på humör för någonting ikväll. Ibland blir jag bara så trött på att vara trevlig mot folk. Ibland är det önskvärt att bara snäsa av någon och vara allmänt otrevlig så att det inte finns några diskussioner om hur läget ligger till.


Jag vill gråta. Men jag vet inte riktigt varför. Är så fruktansvärt besviken på mig själv så det finns inte. Vad fan håller jag på med? Ena dagen kan jag spela, andra kan jag det inte. Jag vet inte heller vad det är jag gör för fel. Egentligen skulle det inte vara några svårigheter att spela en eftermiddagsmatch.


Jag vet inte. Svårt att fokusera och tända till helt enkelt. Ingen speciell anledning.


Nu funderar jag på att läsa gamla msn-konversationer som jag hade i somras med J. Det var i somras allting kändes som bäst. Nu vet jag inte riktigt. Är ganska splittrad rent generellt. Men konversationerna med J ligger i ett speciellt fack i hjärtat. Där kommer de alltid att ligga. Han var min mogenkärlek "intelligenta kärlek/mentala kärlek" eller vad man vill kalla det. Ingen kommer någonsin kunna vara just det igen. Jag saknar faktiskt att prata med honom. Kunde få vilken dag som helst att bli bra.


Jag funderar fan på om man ska dra sig till hallen en sväng i vilket fall. Komma ut lite. Men samtidigt är det trist att sitta där själv. Det är synd att klockan inte är mer än 20:00, hade gärna gått och sovit nu men det känns fel att sova vid den tiden en lördagkväll.


Får se vad jag gör. Sitta här och skriva tänker jag inte göra mer just nu i alla fall.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marie - 21 februari 2010 17:55

Söndag 21/2 Packa ner vardagsrummet och eventuellt större delen av badrummet   Måndag 22/2 Jobb, korpen och packa ner större delen av hallen.   Tisdag 23/2 Jobb, packa resten av hallen samt ev tvätta.   Onsdag 24/2 Jobb, börja pac...

Av Marie - 21 februari 2010 00:27

Har så mycket att skriva så jag vet inte ens i vilken ände jag ska börja. Så jag börjar med något helt annat; sova.   Godnatt, får se vad jag skriver imorgon. ...

Av Marie - 20 februari 2010 07:49

Sitter just nu i bussen på väg till Lindesberg och hällefors. Är trött och det är inte världens trevligaste väder, men det ar trevligt folk sa det kommer nog att bli jävligt kul ändå. Nu däremot känner jag bara för att sova... ...

Av Marie - 17 februari 2010 22:45

Sitter här och kollar igenom lite bilder. Både egna bilder och andras bilder. Hittade en som jag i och för sig inte kommer visa här men som jag tänkte berätta lite om.   Bilden föreställer en söt person som jag inte träffar alltför ofta. Men när ...

Av Marie - 16 februari 2010 00:15


jag vill skriva, jag vill skrika, jag vill sjunga, jag vill sova jag vill vinna, jag vill veta, jag vill vara jag vill bara vara jag vill hitta, jag vill hoppas jag vill tro, på något stort något som ingen förutom vi känner till vår ...

Ovido - Quiz & Flashcards