Direktlänk till inlägg 27 november 2009

sjukling

Av Marie - 27 november 2009 12:00

Sjuk idag igen.. Funderar lite på om man ska trotsa halsont och snorig näsa och gå till affärn och köpa halstabletter, godis och glögg.. det hade väl varit något?


Frågan är bara vilken affär man ska dra sig till. Maxi eller Coop? Är ungefär lika långt till de båda.


Får se, blir nog inte riktigt än i vilket fall. Vad jag är mer fundersam över är om jag ska kunna skrika imorgon under CBKs match mot Stjerne (Torsby). Ska sköta papperna i alla fall. Torni frågade igår om det var någon som ville sköta papperna men det var ingen som svarade. Sen sade jag (smart nog) att jag inte var med men att jag troligtvis skulle komma och skrika på dem. Fick då snabbt som svar "men duu, då kan du ju skriva papperna!" så nu är det min uppgift på lördag. Ingen svår grej visserligen, men ändå.


På söndag ska jag spela däremot, med U-laget. Samt ha hand om barnträningen. Jag undrar vad det är jag gett mig in på egentligen. Matchen börjar klockan 12.00, samling vid 11.00 Ska spela ihop med Katta så det blir nog über. Hade tänkt läsa lite i ett par böcker om mental träning så ska jag nog kunna få ihop lite poäng. Jag vill inte hålla till i U-laget, det ger mig inte särskilt mycket faktiskt. Men det är bara hoppa ner där och vända och sen ge sig på det igen. Inte svårare än så. :) Norrköping i slutet av januari ska jag med till i alla fall, det är då ett som är säkert.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marie - 21 februari 2010 17:55

Söndag 21/2 Packa ner vardagsrummet och eventuellt större delen av badrummet   Måndag 22/2 Jobb, korpen och packa ner större delen av hallen.   Tisdag 23/2 Jobb, packa resten av hallen samt ev tvätta.   Onsdag 24/2 Jobb, börja pac...

Av Marie - 21 februari 2010 00:27

Har så mycket att skriva så jag vet inte ens i vilken ände jag ska börja. Så jag börjar med något helt annat; sova.   Godnatt, får se vad jag skriver imorgon. ...

Av Marie - 20 februari 2010 07:49

Sitter just nu i bussen på väg till Lindesberg och hällefors. Är trött och det är inte världens trevligaste väder, men det ar trevligt folk sa det kommer nog att bli jävligt kul ändå. Nu däremot känner jag bara för att sova... ...

Av Marie - 17 februari 2010 22:45

Sitter här och kollar igenom lite bilder. Både egna bilder och andras bilder. Hittade en som jag i och för sig inte kommer visa här men som jag tänkte berätta lite om.   Bilden föreställer en söt person som jag inte träffar alltför ofta. Men när ...

Av Marie - 16 februari 2010 00:15


jag vill skriva, jag vill skrika, jag vill sjunga, jag vill sova jag vill vinna, jag vill veta, jag vill vara jag vill bara vara jag vill hitta, jag vill hoppas jag vill tro, på något stort något som ingen förutom vi känner till vår ...

Ovido - Quiz & Flashcards